September 8, 2011

SUOMEKSI~

Hrrr Moi kaikki. Tänään mä kirjotan suomeks. Ihan siks vaan et yks henkilö pystyis lukee ees yhen mun blogipostauksista :') EI SITTE VALITETA TYPOISTA TAI MISTÄÄN MUISTAKAAN JUTUISTA, mkay.
(I'm writing in Finnish this time so that this one person could read at least one of my blog posts~)


Örr, noei mulloo oikeestaa paljo mtn sanomist, väsyttää ja rupee oleen myöhä jaja pitäs olla nukkumas jos ajat sitte mutku en mä vaan ... pysty. Mua inspaa ihan vitusti ja samalla angstittaa ja on paska olla enkä pdiä ittestäni samal kaikki on iha sika mageeta ja kaikkee, en tiiä :''c
Hihii siel koulus on muuten tosi kivaa ku ku siis öö. nii meil on välil sellasii päivii et saadaan lopettaa tosi aikasin, esm. tänäää lopetettii mitä, ennen kahta kyll :'D Huhhu. Mut hyvä vaan ku mä oon kyll aina niiiiiin rätti koulus, jaku tää nuha flunssa mikäkilie nii tekee mut NII väsyneeks enkä pysty juomaa kahviiku vatsa koulun jälkee ku maha menee nii hupsiskupsis. Mutjoo, printattii joku kuva jaja mietittii jotai näyttelyy jonka me pidetää joskus muutaman viikon pääst~


Tänää oonki ollu kamala ja syöny paljo kaikkee epäterveellist, yök. Mut huomen en tuu syömää paljoo ku varmaa tyyliin vaan sillee aamiaista, lounas, patukka ja nuudeleita illal, ihanaaa~


Hnn. Mullon aina välil sellanen kummallinen yksinäinen olo. En tiedä mistä tai miks se tulee, mut just sellanen et ei kukaan välitä. Niiku mistään. Taisiis. Vaikeeta selittää. Sillee haluis puhuu jonkun kaa samal ku ei todellakaan haluu nähä ketään eikä puhuu kenekää kaa or anything. Mut joo öö.
Rupesin miettii täs sitä ku mä en kestä huomion huoraamista :'D taisiis, en mä välitä jos muut sitä tekee mut jos mä ite teen sitä, ja sillee pieninki juttu niin oon iha sillee yhyy Hanna oot kamala ihminen, ei kukaan silti jaksa kuunnella sun juttuja eikä ne ees välitä, se on vaan sellasta plaplapla niille, älä kerro, sä vana häiritset niitä. Tai esm jos oon tehy jonku kuvan, tuntu pahalta näyttää sitä ihmisillee koska tiiän etse on sitä mun "huomion huoraamista", vaikka tää on siis kyll ihan normaali juttu ihmisille, mut mä en vaan kestä sitä ittessäni, mä en halua haluta huomiota. 


Mä haluun uuden elämän.


Hrrr, ois muuten ihanaa taas ruveta ottaan piano tunteja ja vaikkapa laulutunteja, ruveta zumbaamaan. Hankkia jotain tekemistä. .. Mut nyt mä rupesin miettii jos kaikki nää on vaans ellasii juttui joita haluun tehä siks et toivon et voisin tulla joskus hyväks niis, ku en koe itteeni hyväks piirtämises ja tunnen olevani hyvin jumissa. HHrrrrrrrrrrr. Okei nyt loeptan ajattelun.


Haluun muuten kans tehä jotai mun hiuksille :'c Värjäiskö tosi vaaleen blondeiks? en rupee leikkaamaan mitään, hiukseni ovat rakkaat minulle ;w;


Okei mullei oo nyt enää mitään kirjotettavaa. Haluun kirjottaa, en mä vaan tiiä mitä. Jatkan piirtämistä, josta ei tuu mitään. Vittuku sais joskus ees jotai valmiiks...


- Niko

2 comments:

  1. Vilde myöhäinen iskee kommentilla.

    Ihihihih kiitos jos tää tosiaan tehtii vaan mun randomin takia, olen otettu. ;3; ♥

    Njoooo mut siis, voisin allekirjottaa ton yksinäisyysosuuden. :'D Sillee haluis et joku tulis ees joskus ite juttelee mut sit samal kaikki ihmiset ärsyttää nii paljo et välttelee niitä tarkotuksella. Mukavan ristiriitaista.

    Noin ainakin minulla. Hyvä ku tuun vaa angstaa tänne. o/ En osaa kommentoida lol anteeks. :---D No mut, kiitos suomipostauksesta!

    ReplyDelete
  2. Oi hyi mua, myöhäne vastaus.. <<

    Joo no, oot niin awesome et oli pakko.. öwö

    Nonii! Ja sillee muutenki öh, ku tyypit ei tunnu aina välittävän, tyypit tuntuu tulevan puhumaan vaan siks et ne sais jankuttaa jostai et voi sitä ja tätä.. << Mut silti haluis etne tulee puhumaa vaik tietää et ne ärsyttää!

    HAHA tuoko angstausta, pah. XDD
    Kiitos kommentista! ;w;

    ReplyDelete